Expectativas electorales

UMCentral

Este producto es el resultado de una investigación del Observatorio de Medios sobre las expectativas electorales de 2015en los habitantes e diferentes niveles socioeconómicos de Manizales.

El punto de partida es la baja credibilidad en los elegidos y la necesidad de generar conciencia política colectiva frente a una nueva elección.

En esta investigación participaron profesores – investigadores y estudiantes de La Escuela de Comunicación de la Universidad de Manizales.

principales resultados

Strength & stamina

In FitFlex’s Strength and Stamina class, we will delve deep into building the fittest body you can. The class aims to not only shape you up, but also instruct and inform you in the right methods to do weightlifting and working out.

Flexibility postures

Learn how to maintain a comfortable and healthy posture, with our comprehensive class that goes through the most popular Yoga and Pilates postures. These postures are gears to make your body more flexibile and agile.

achieving your goals

Getting in shape forces you to face your biggest challenges, and sticking to a regular routine for a long period of time. This class will make sure you know how to focus on the right exercises and workouts to reach your goals.